{gallery}/v_works/19{/gallery}.
Your callback has been sent sucessfully
{gallery}/v_works/19{/gallery}.
Причина виклику майстра: холодильна вітрина не набирає температуру
діагностика показала вихід з ладу мотор-компресора внаслідок відсутності обслуговування холодильного обладнання
Ремонт проводився за місцем експлуатації обладнання. Проведена чистка конденсатора, заміна компресора, фільтра-осушувача, установка сервісного штуцера і заправка фреоном R507
{gallery}/v_works/13{/gallery}.
Коротко про апарат: сучасний апарат для локальної кріотерапії
новітнє покоління кріотерапевтичних систем для зняття больового синдрому, м'язового тонусу і набряків струменем охолодженого повітря. Система дозволяє виконувати процедуру з точною локалізацією на області лікування і постійної дозуванням. Висока корисна потужність забезпечує швидке зниження температури шкірних покривів і, таким чином, досягнення бажаного ефекту. Апарат працює без витратних матеріалів, що дозволяє використовувати його протягом усього робочого дня.< br />Причина виклику майстра: апарат не переходить в режим готовності до роботи, в слідстві чого не включається подача холодного повітря.
діагностика показала низький тиск фреону в системі, пробної заправки вистачило на 3 дні. Ремонт проводився в умовах майстерні, витік фреону була знайдена на випарнику, в районі заводської пайки. Успішно усунувши витік, ми перевірили випарник на герметичність, почистили від окису міді і зробили фарбування трубопроводу. Після складання, агрегат був повторно перевірений на герметичність трубопроводу і проведена заправка фреоном R507.
{gallery}/v_works/4{/gallery}.
Причина виклику-холодильна шафа не набирає температуру.
в результаті діагностики, виявлена причина: перестав качати мотор-компресор. Головною причиною цьому послужила відсутність правильного і своєчасного обслуговування холодильного обладнання. Був повністю забитий конденсатор пилом і жиром, так як холодильна шафа використовується на кухні в бізнес-центрі.
Ремонт холодильної шафи Polair проведений на місці, здійснена заміна мотор-компресора на новий, почищений конденсатор від жиру за допомогою кислоти і вимитий мийкою високого тиску, в обов'язковому порядку замінений фільтр-осушувач і заправлений фреон. Тепер він прослужить довгі роки при своєчасному обслуговуванні.
{gallery}/v_works/1{/gallery}.
{gallery}/v_works/18{/gallery}.
Причина виклику майстра: в кондитерській холодильній вітрині Frosty не набирається потрібна температура, компресор працює без зупинки
Результат діагностики: забита капілярна трубка
Ремонт проводився в майстерні. Проведена чистка капілярної трубки, заміна фільтра-осушувача, установка сервісного штуцера, перевірка трубопроводу на герметичність і заправлений фреон R134a
{gallery}/v_works/9{/gallery}.
Причина виклику майстра: морозильна шафа не набирає температуру
діагностика показала вихід з ладу мотор-компресора.
Ремонт проводився за місцем експлуатації обладнання. Проведена чистка конденсатора, Заміна мотор-компресора Embraco NEU2168GK, фільтра-осушувача і заправка фреоном R507. Попутно проведена заміна дренажного Тена.
{gallery}/v_works/14{/gallery}.
Причина звернення: холодильні регали в супермаркеті не витягують належну температуру, дуже сильно гудуть і деякі з гуркотом зупиняються і запускаються.< br />діагностика показала цілий ряд проблем з холодильним обладнанням, при тому, що адміністрація магазину стежить за станом холодильників і регулярно викликала майстра для його обслуговування. І так по порядку:
1. Конденсатори були Читі, але тільки на вигляд. З боку вентиляторів, вони були геть забиті брудом (по іншому не назвеш). Як з'ясувалося далі, майстер чистив конденсатори парогенератором, а його тиску не вистачало щоб повністю видути пил і вона накопичувалася зі зворотного боку.
2. Двигуни обдування конденсатора, на деяких регалах, вже змінювалися і були встановлені не достатньої потужності. У слідстві цього крильчатка крутилася повільніше покладеного і не відбувалося достатнього теплообміну.
3. На одному регалі проводилася заміна мотор-компресора. Компресор прикрутили всього на один болт з чотирьох, в слідстві цього він стрибав по станині, створюючи гуркіт при пуску і зупинці, працював з підвищеною вібрацією.Порядок ремонту був наступний: проводився демонтаж агрегату з кожного регала і чистка конденсаторів мийкою високого тиску, інакше почистити було неможливо. Далі Заміна малопотужних двигунів обдування на відповідні, заміна фільтрів, заправка фреону і висновок на режим. Чи не закріплений компресор був прикручений на своє місце і тепер не видає зайвих шумів.
{gallery}/v_works/5{/gallery}.